100% opzeggarantie
Beoordeeld met een 4,8

Opzegservice.nl

100% opzeggarantie
Beoordeeld met een 4,8

Opzegservice.nl

100% opzeggarantie
Beoordeling 4,8

Artikel 1 – Algemeen

1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle diensten die worden aangeboden door Opzegservice.nl, gevestigd te Verlengde Velmolen 26 5406 NT UDEN.

1.2 Door gebruik te maken van de diensten van Opzegservice.nl gaat de gebruiker akkoord met deze algemene voorwaarden.

1.3 Afwijkingen van deze voorwaarden zijn alleen bindend indien en voor zover deze schriftelijk zijn overeengekomen tussen Opzegservice.nl en de gebruiker.

Artikel 2 – Dienstverlening

2.1 Opzegservice.nl biedt een opzegservice aan waarmee gebruikers tegen betaling abonnementen en contracten kunnen laten opzeggen.

2.2 De dienstverlening omvat het verwerken en versturen van opzeggingen aan de door de gebruiker opgegeven dienstverlener(s). Opzegservice.nl streeft ernaar deze opzeggingen binnen 24 uur te verwerken, maar kan geen garanties geven met betrekking tot de exacte verwerkingstijd.

2.3 Opzegservice.nl kan gebruik maken van aangetekende e-mails of aangetekende brieven om opzeggingen rechtsgeldig en met bewijs van ontvangst te verzenden. Dit is afhankelijk van de gekozen dienst door de gebruiker.

2.4 Opzegservice.nl is afhankelijk van de medewerking van externe dienstverleners bij het verwerken van opzeggingen. Opzegservice.nl is niet aansprakelijk voor de weigering van de opzegging door de dienstverlener of eventuele fouten van de externe dienstverlener.

Artikel 3 – Vergoeding en Betaling

3.1 Voor het gebruik van de diensten van Opzegservice.nl wordt een vergoeding in rekening gebracht. De hoogte van deze vergoeding wordt vooraf duidelijk gecommuniceerd aan de gebruiker.

3.2 Betaling dient te geschieden via de op de website aangegeven betaalmethoden. De dienstverlening wordt pas uitgevoerd na ontvangst van de betaling.

3.3 Indien de gebruiker niet tijdig betaalt, behoudt Opzegservice.nl zich het recht voor om de dienstverlening op te schorten of te annuleren.

Artikel 4 – Annulering en Herroepingsrecht

4.1 Aangezien de diensten van Opzegservice.nl direct na betaling worden uitgevoerd, vervalt het wettelijke herroepingsrecht zodra de gebruiker akkoord gaat met de uitvoering van de dienst.

4.2 Indien de gebruiker binnen 14 dagen na de bestelling gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht en de dienst nog niet is uitgevoerd, kan de gebruiker de bestelling annuleren door schriftelijk contact op te nemen met Opzegservice.nl.

Artikel 5 – Aansprakelijkheid

5.1 Opzegservice.nl is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade die het gevolg is van een aan Opzegservice.nl toerekenbare tekortkoming. Onder directe schade wordt verstaan: de redelijke kosten ter vaststelling van de oorzaak en de omvang van de schade, voor zover de vaststelling betrekking heeft op schade in de zin van deze voorwaarden, de eventuele redelijke kosten gemaakt om de gebrekkige prestatie van Opzegservice.nl aan de overeenkomst te laten beantwoorden, voor zover deze aan Opzegservice.nl toegerekend kunnen worden, en redelijke kosten, gemaakt ter voorkoming of beperking van schade, voor zover de gebruiker aantoont dat deze kosten hebben geleid tot beperking van directe schade als bedoeld in deze algemene voorwaarden.

5.2 Opzegservice.nl is niet aansprakelijk voor indirecte schade, waaronder begrepen gevolgschade, gederfde winst, gemiste besparingen, en schade door bedrijfsstagnatie.

5.3 Opzegservice.nl is niet verantwoordelijk voor fouten of nalatigheden van de gebruiker, zoals het verstrekken van onjuiste of onvolledige informatie die nodig is voor de opzegging.

Artikel 6 – Privacy en Gegevensbescherming

6.1 Opzegservice.nl verwerkt persoonsgegevens in overeenstemming met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Voor meer informatie over hoe wij met persoonsgegevens omgaan, verwijzen wij naar onze [Privacyverklaring].

6.2 De gebruiker geeft Opzegservice.nl toestemming om de verstrekte gegevens te gebruiken voor het uitvoeren van de opzegging en, indien van toepassing, te delen met de dienstverlener die de opzegging verwerkt.

Artikel 7 – Klachten en Geschillen

7.1 Indien de gebruiker niet tevreden is over de diensten van Opzegservice.nl, kan een klacht schriftelijk worden ingediend via het contactformulier op de website of per e-mail naar info@opzegservice.nl. Opzegservice.nl streeft ernaar om binnen 14 dagen op de klacht te reageren.

7.2 Op alle overeenkomsten tussen Opzegservice.nl en de gebruiker is Nederlands recht van toepassing.

7.3 Geschillen die voortvloeien uit of verband houden met deze overeenkomst worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement waar Opzegservice.nl is gevestigd.

Artikel 8 – Wijzigingen in de Algemene Voorwaarden

8.1 Opzegservice.nl behoudt zich het recht voor om deze algemene voorwaarden te wijzigen. Wijzigingen worden via de website bekendgemaakt en treden in werking vanaf de datum van publicatie.

8.2 Indien de gebruiker de wijziging niet accepteert, kan hij binnen 30 dagen na bekendmaking de overeenkomst opzeggen, waarna de gewijzigde voorwaarden niet op de gebruiker van toepassing zijn.

Here you will find our terms of use, privacy statement and our security policy. We have summarized the most important points for you in this introduction. A further elaboration of the different components can be found via the links on the right.

Disclaimer

Here you will find the actual terms of use. What can you expect from us when you use our cancellation service, when are we liable when something goes wrong and when are we not liable (for example when you have used incorrect data or a contract cannot yet be cancelled). You can find more about the terms of use in our complete disclaimer.

Download Documents

Privacy

The protection of your personal data is very important to us. Therefore, your data will not be passed on to third parties (exceptions: legal and marketing purposes). The duration of data storage depends on the need to understand the cancellation process in detail for support and follow-up, if necessary. You can always delete your data from our system by contacting: privacy@greenonline.nl . The e-mail address you provide will be used to send an order confirmation and the newsletter.

Download Documents

Security

If you use our cancellation service, you want to play it safe. We can never guarantee 100% security, but we do everything we can to make our platform as secure as possible. We host our platform via Amazon Cloud Services (AWS), which, with their expertise and certifications, including ISO 27001, ISO 27017 (Cloud Security) and ISO 27018 (Cloud Privacy), ensures that they can guarantee security. The data and applications are hosted in data centers within the European Union and stored encrypted (AES-256). The data is only accessible to authorized employees. Our application is only accessible via encrypted HTTPS connections through the managed firewall of the network in which the application runs. Would you like to know more about or about the security measures we take for our employees? Read our full security policy.